22 november

filmen var riktigt bra igår!
träffade på nizen och sara på exakt samma ställe som förra gången vi var på bio!
men jodå, bra var den :) nu längtar jag till den 8 januari när new moon kommer till eksjö, men jag tar nog med mig matilda och åker till jönköping och ser den istället innan. haha

idag har jag varit på julbord vilket var riktigt trevligt, gott var det och släkten som sällskap gör det inte mindre kul heller! fick äntligen träffa wilhelm ! han var riktigt sur i början men sen släppte det och han skrattade hela tiden, speciellt när han satt hos mig ;) ! mysigt!

 

ska ut och gå en sväng med mamma och pappa för att smälta allt man har ätit idag, usch! men gott var det iallafall :)

sen ska vi tillbaka hem och kolla på män som hatar kvinnor!

och imorgon är det skola igen..

ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0