23 november

har igentligen ingenting vettigt att skriva men jag gör det bara för att vara uppdaterad..

skolan var riktigt jobbig idag, orkade ingenting kändes det som, och huvudvärken höll på att spränga skallen av mig. känns som jag snart kommer ge upp allting jag byggt upp, måste hålla ut lite till!

skolsköterskan kom till oss idag och vi fick fylla i något papper om massa frågor, sen ska vi dit och prata om dom en och en.. hoppas jag inte får prata med hon som var hos oss för det är sofias mamma och det skulle kännas jätte kontigt :oo !

känns som om jag kommer bli sjuk snart, har svårt att andas,huvudvärk, trött, sur  och allt möjligt.
inte bra alltså.

nu borde jag göra något nyttigt som att gå ut en sväng tillexempel.
 en sak till, jag är så jävla less på detta vädret..!
sommar nu tack!


någon random bild från i sommras också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0