24 november..

..VILKET BETYDER ATT DET BARA ÄR EN MÅNAD KVAR TILL JULAFTON! LOVE




kom nyss hem från konfan, vilket inte var sådär segt som det brukar vara, och jag kan nog tillochmed erkänna att det var liiite kul idag! ingen aning varför men ja..
skulle fixa lite läxor tänkte jag men sen var jag visst "tvungen" att kolla igenom alla bloggar och facebook och sånt där! haha

skolan var faktiskt inte heller speciellt seg idag, på spanskan gjorde vi något hörförståelse test sak, vilket gick åt helvete kändes det som.. usch.! monica har massa sånna saker nu för tiden, och jag gillar det inte! för dom ska hon sätta betygen med sen också och så.


nej nu har jag nog inte tid att sitta här längre.
hörs nästa gång ;d haha!

en bild på backyard babies också, bara för .... att! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0