5 sanningar om mig

vet ni vad jag kom på  just nu ? så här i idol pausen och allting..
det är ju fredag, vilket betyder 5 sanningar om mig ;)





okej, nu kör vi ;)

1. jag har världens bästa pappa, jo jag tror faktiskt det är sant ! underbar

2. jag kan nog falla ganska snabbt för grupptryck, alltså lite svårt att säga ifrån ibland..

3. jag älskar verkligen att lära känna nya människor, ibland kan det bara ta lite lång tid innan jag gör det ordentligt..

4. jag älskar ben and jerrys, åh. det är nog det godaste som finns, seriöst ! muuummsss, nu blev jag riktigt sugen på det också!

5. jag saknar liina , också känd som rep.. jag saknar våra buus ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0