5:e november

okej, skolan gick inte sådär segt som torsdagar brukar göra vilket är toppen !
på idrotten idag skulle vi göra upp ett träningspogram för några veckor nu, jag och elin gjorde världens bästa schema ! haha lätttt..
gjorde ett prov idag också, fysik, det kändes som att det gick bra, men alltid när det känns så så går det åt helvete iställett.


sitter och skriver på min iup lapp, men kommer verkligen verkligen inte på vad jag ska skrivaa.



förresten är det andra dagen med snö idag, och jag hatar det redan...

har inget kul och skriva men här får ni en bild iallafall, HAHA
en vääldigt cool.. HOST







jag vill ha jullov! , det är så jävla mycket nu, får snart damp, på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0