8 november

är tillför va ? har gått runt i tröja och mjukisar i stort sätt hela dagen, osminkad är jag också och det är väll det söndagar
iallafall för mig !

har pluggat so hela dagen, förutom mina små pluggpauser som har spenderats antingen vid datorn eller ute på promenad.
den där promenaden var väldigt skön faktiskt, behagligt väder och lasse spelandes i öronen, toppen !

som ni säkert redan vet är det ju farsdag idag, pappa fick det vanliga av mig och jocke, en tröja och strumpor. fast igentligen var det mamma som hade köpt det....



nu ska jag plugga lite, igen.

sen blir det säsongsavslutning på ensam mamma söker!
detni !







men gud! är det redan 8:e november..
var det inte nyss sommarlov?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0