9 november

okej nu är det tredje gången jag skriver om detta och nästa gång skiter jag i det.
blogg.se laggar sönder ibland.


nu är det iallafall måndag igen och veckorna bara rullar förbi nu för tiden.
dagen har varit som de flesta andra måndagar, hade so prov idag vilket var ganska lätt faktiskt.
den första delen gick bra vilket var bra, men den andra delen gick inte fullt så bra...
usch, var stressad som fasen och hann knappt skriva hälften av det jag hade tänkt att skriva..

resten av dagen har tillbringats vid datorn vilket var ett måste, skulle skriva klart boken om kroppen och min mp3 uppsats!
skrev en hel del faktiskt, men måste skriva mycket mer !

har ju imorgon på mig också ! :)


har blivit dålig på att lägga in bilder, så får väll ge mig ut och fota lite i helgen, för jag har ingenting kul att bjuda på nu..


i löv you .
thihiihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0