söndag 1 november

jo jag vet, dålig update i helgen.
iallafall, i fredags var jag och massa folk till hemma hos steffi, det var mycket trevligtt, eftersom det var halloween klädde vi ut oss ;)
och arina älskar mig !  haha
vi kollade på film , Halloween hette den och den var helt störd igentligen, uschh.
sen var vi ute en sväng i skogen mitt i natten (yy)  , haha !

i lördags fick jag äntligen träffa min blenda, som jag inte har sett på två veckoor, vi gjorde inte så mycket faktiskt. och sen på kvällen skulle mamma och pappa bort så då bestämmde vi att blenda sov hos mig tills idag då:)) , igår hade vi världens myskväll, vi flyttade över hennes playstation till oss ( vi är grannar, så ahh ) och så satt vi och nördade Indiana Jones spelet fram till midnatt någongång, jätte kul var det iallafall ! :D 
så idag gick vi upp någon gång runt 9 för vid 11 skulle jag iväg på konfa grej, inte speciellt trevligt men jag överlevde..
nu är jag hemma och ska ringa blenda igen .
pusss



här kommer lite bilder från i fredags

inte för man ser så bra men ah, jag arina och alleballe !

emir va gladdd

snyggalle


arinaa


steffi sminkar alllee :D


nu orkar jag inte mer.
pussss


jag kom på en sak, skolan börjar imon, NEJ !! jag vill verkligen inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0