11 november

jo det här med att göra 9 inlägg per dag går ju itne så bra för mig..

igår var skolan precis som vanligt och efter var det konfa, inte så där segt som det brukar vara så det gick frammåt, vi lekte en hel del också .
idag började vi med intresseval, marie är ju för skön alltså!  vi fick kolla på freaky friday. blev riktigt seg och trött efter.
sen matte, jobba på som valigt, vi har nog aldrig varit såhär tysta som vi var på mattelektionen idag ! :o
lunch
sen bild, hade vikarie som lät exakt som han i för alla åldrar!  målade fritt hela tiden iallafall!
biologi, gick igenom andningen och jag kom fram till att caroline är en riktigt bra lärare! (yy)  respekt till henne alltså!
sist det tråkigaste och segaste ämnet, hade vikarie där också, markus hette han, och han såg precis ut som att va en av oss!!  liten

nu har jag gjort spanskan och spelat lite wii ;)! haha

måste fortsätta med mp3 uppgiften som ska in imorgon, men först , ska jag upp till elgiganten och kolla på mobil ( och det var faktiskt pappas förslag ! ) wohooho :D  ´ han kom på att han skulle lämna blod -.-







bildlöst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0