12 november

jag vet att uppdateringen har varit rätt kass på sista tiden, men känner mig ganska pepp till att börja på riktigt nu, när jag har tid då såklart, är så grymt mycket i skolan så ibland känns det som jag inte har någon fritid men nu är de flesta proven och inlämningarna avklarade vilket är riktigt skönt !
nästa vecka är det bara ett prov och det är skönt.
i helgen börjar inne träningen vilket ska bli ganska skönt att hålla på med fotboll igen, jag saknar den ! speciellt alla matcher!
men det blir nog bara jag och alle (om hon änns kommer träna inne) från 95 laget, sen blir det massa från dam laget och 94:orna.
men det blir nog bra :))


okej de senaste torsdagarna har inte varit sådär sega och tråkiga som de brukade vara i början.
började med svenska, skrev lite på då&nu uppsatsen, fast det blev inte så mycket skrivet, bara prat om gamla minnen!
sen SO, jag som hade hoppats på att få reda på provresultatet, men icke, istället fick vi läsa någon artikel om snatteri och sen debattera..
sen spanska, jag tror seriöst aldrig att vi har varit så tysta faktiskt! inte för att den gruppen brukar vara speciellt pratig men ändå!
lunch
sen fysik,och jag tyckte faktiskt synd om solweig för vi fick tillbaka våra prov och alla bara klagade på henne stackarn. HAHA .  men blev ganska besviken ibörjan, men sen kom jag på att jag var ganska nöjd iallafall ;)
sen engelska, usch.. fattar verkligen ingenting ibland..
sist hade vi iallafall skridsskor, HAHA, jo... fast den lektionen gick riktigt snabbt !



nu ska jag nog äta en bit mat och sen åker till elgiganten med papppppii !
ha det bra så hörs vi imorgon.
snart är det heeeeellgg :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0