18 november

har precis ätit lite och ska snart hoppa in i duschen!


skolan gick ju ganska fort även att vi gick enda till tre.

först intresseval, kollade klart på freaky friday först, sen skulle vi skriva en artikel till tyskarna eller något i den stilen..
sen matte, jobbade med grupparbete.. våran grupp spårade ut efter ett tag! haha
lunch
bild, började jobba med lera. vilket inte alltid är så lättt.
biologi- jag håller fast vid mitt ord att caroline är den bästa läraren, en av de bästa iallafall ! och idag fick vi höra henne skratta på riktigt också! hahha, så gulliiiiigtt.
sist kemi, hade prov, vilket gick åt helvete tror jag. blir glad för ett G iallafall ! (y)



nu ska jag duscha och sen titta på för alla åldrar!
borde plugga lite spanska som är tills imorgon ocksåå..


sen får man faktiskt va lite ego också ;))

hahah !


hade tråkigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0