2 november

en mycket kort måndag i skolan är nu avklarad!
myckket skönt måste jag säga.
imorse vaknade jag upp med ett ryck och bara tittade ut genom fönstret, och såg att det blåste så in i helvete, då bara la jag mig ner igen och somnade om.

jonas har istortsätt hela dagen snackat om att det kommer bli 6 riktigt tuffa veckor nu fram till jul. och hösten är här. det är kallt. och jag orkar ingenting längre, jag vill bara tillbaka till dagis eller nått, slippa allting ett tag. jag orkar inte.
förresten fick jag veta mitt resultat på spanskaprovet idag, och fan, jag blev riktigt besviken, fick vg, vilket inte är så dåligt men jag tyckte verkligen att det gick bra och då förväntade jag mig mer..
men jag var dock bara 1 poäng ifrån mvg, och då blev jag ju fan ännu surare ? jag menar 1 jävla poäng.  men jag fick iallafall 20/20  på skrivuppgiften !
nej usch, nu låter jag som en snobb typ, haha.
men jag vill verkligen skriva av mig lite just nu, funderar på att ta en riktigt lång promenad också, men igentligen måste jag plugga till fysikprovet som jag ska ha på torsdag, och det vill jag verkligen inte heller faila på..
uschhh.

jao, det stämmer väll att hösten är den mest deppigaste årstiden.
jag vill verkligen ha tillbaka sommarlovet!
tänk er, sovmorgon, ligga och steka på stranden vid kusten, ta dagen som den kommer, och sena kvällar med kompisar!

men som tur är har jag tre saker att se fram imot!

1. julafton, åh, vem älskar inte julafton ?!  det är det bästa med vintern! plus att jag får träffa släkten som jag inte har träffat på länge nu! :))

2. sportlovet, som det dock är vääldigt långt kvar till, men minns ni att jag skrev att vi har hyrt en stuga där ? och nu är det klart vilka som följer med, matilda och hennes familj ! det kommer bli så jävla kul, och vi ska ha det bäst! vi var ju i fjällen förförra våren, och då hade vi också jätte kul! :D

3. lars winnerbäck, den 9 eller 8 december, som ni säkert vet är lasse bäässt, och han gör mig alltid på så bra humör!


jo, det var väll det, nu måste jag ut och röra på mig innan jag spyr!


bara för jag har bildbrist får bu eb bild från förra veckan när jag och matilda sköt raketet ;)
fast det blev bara rök :(((
haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0