20 november

förlåt för det konstiga slutet igår, men blenda ringde och grät och sa att jag skulle skynda mig över till henne och så, när jag kom dit var ambulansen där redan..
nu kanske jag får det att låta jätte hemskt, det var det först, men asså, det var inte så allvarligt som ni tror nu..

iallafall, idag och igår har nog varit de mest chilla dagarna i skolan på länge!
jonas har varit hemma med sina sjuka barn, så vi har haft simon som vikarie som har varit riktigt grym, typ släppt oss tidigare varje lektion vilket är riktigt skönt!


okej vi började med engelska, och som sagt var jonas sjuk, och simon gjorde ju inte så mycket seriöst ! släpptes tidigare också  ;)
svenska, kollade klart på filmen zozo. släppte tidigare där också !
sen lunch, jag och matilda åkte hem hit och hämtade mina skridskor, passade på att fika lite också! hade askuul (aa)
sen idrott då, skridskor som sagt, fast även där hade vi vikarie, nipa, fast han var vikarie för vikarien! fattar ni?!
sen so, spelade vem vill bli miljonär med simon.
sen a-tid och allt det där, gick runt campingen med tjejerna! sen lyssnade vi bara på en massa skön musik!


matilda är här och vi spelade sims innan, men vi tröttnade ganska snabbt så vi mördade våran gubbee (aa)





ikväll är det idool HEJA ERIK ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tack för ännu men underbar dag med dig eliiin ! hah kommer leva i 10 år till efter alla skratt idag ;D hah pusss

2009-11-20 @ 19:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0