25 november

tog denna coola lista från elin..



Låtar som...
har gjort mig glad: innan mörkret faller-lars winnerbäck,kom igen lena-håkan hellsttöm, gullbers kaj paradis-håkan hellström, creep-timo räisänen,sweet marie-timo räisänen, och massoorr
har gjort mig ledsen: hurt- cristina aguilera , hurt - johnny cash
jag vill dansa till: ramlar-håkan hellström
jag vill dansa ännu mer till: kom igen lena- håkan hellström
lugnar ner mig: hugger i sten - lars winnerbäck
jag lyssnar på för att bli pepp: det mesta med lasse
påminner om kärlek: creep typ..
påminner om gamla tider: du är så yeah yeah wow wow ! - martin svensson (?)
påminner om ångest: typp, tro och tvivel - håkan hellström
jag lyssnar väldigt mycket på just nu: verkligen allt möjligt!
är väldigt, väldigt bra: jodu, musik som man blir pepp av :D
lyssnas på i ilska: mycket rock. haha !
jag lyssnar på när jag är kreativ: HAHA, är aldrig kreativ.....
jag lyssnade på när jag var 13: typ håkan var mitt liv.
jag lyssnade på när jag var 15: never been
jag lyssnade på när jag var 17: never been
jag lyssnar på just precis nu: kickstart my heart - mötley crue








annars har dagen varit helt okej, fick tillbaka kemiproven idag + att vi slutade typ 20 minuter tidigare där!  jag gillare vääligt mycket!
på biologin hade vi ännu en vikarie, hah !
och på intressevalet satt vi bara vid datorn typ, nästa gång ska vi börja med nått nytt tror jag.
sen var det nog ingenting mer speciellt, nu ska jag nog ta en dusch och sen ska jag kolla på för alla åldrar :D
lite läxor måste jag nog också göra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0