26 november

jag har mått piss i stort sätt på hela dagen.
kännt mig trött som fan och bara velat hem..
men det blev bättre på engelskan !  8c1 är bäst

idag började vi med svenska, skrev på våra då och nu uppsatser och sådär. måste skriva klart nu! Sen var det SO, och eftersom jonas hade förlorat vadet så fick vi fika samtidigt som vi kollade på film och efter det hade vi rörelse! härlig lektion alltså!             
Sen var det iallafall språk, spanska. eftersom jag är klar med arbets schemat gjorde jag någon överkurs sak! skrivuppgiften vi skulle haft blev flyttad till måndag!
lunch
sedan fysik, hade 3 olika lärare på en lektion ?!  och här var helt slut, ville bara hem! skrev iallafall labbraport, fast blev inte klar.
sen engelska, skulle debbatera på engelska om vi var för eller imot dödsstraff men det blev inte så mycket med det, hah ! läste typ bara lite saker och fick tillbaka våra läxförhör..
sist idrott, körde våra pass, var ute och sprang en liten sväng i shorts och t-shirt. heheheh, ganska kallt. fast jag och matilda gick och snackade sista biten ;p !

 

 sitte och lyssnar på musik, och ska snart duscha.
imorgon är det redan fredag, denna veckan har gått riktigt snabbt !
imorgon är det dansuppvisning och jag ska nog dit med elin en sväng, wohoo.
lördag blir det troligtvis jönköping! måste köpa en klänning till mammas fest.
söndag blir det nog julskyltning lite med matilda, oherregud är det redan julskyltning :oo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0