27 november

glömmde att säga att mitt förra inlägg var mitt 500:e inlägg, dubbelt så mycket till så är det fyr siffrigt :)


nu är det fredag, igen.
alllt går verkligen grymt fort nu för tiden vilket jag älskar ! men snart har redan halva 8:an gått och det är helt galet !

det har varit en rättså chill dag igentligen, efter skolan åkte jag och matilda och åt pizza :)) sen kom annie och hanna också, hahah, dom är ju galna !
så nu har jag precis kommit hem, och om några timmar ska jag iväg igen, på dansuppvisning, hoppas det går bra för alla som ska vara med nu då :)) !


imorgon blir det jönköping, och matilda kanske följer med :) (y)
nu måste jag nog fixa lite , men här får ni 5 sanningar om mig eftersom det är fredag!








1. jag har blivit lypsyl beroende, vart jag än går måste jag ha med mig lypsyl.
2.jag kan inte plugga på mitt rum om det är allt för stökigt, om jag till exempel inte har bäddat min säng..
3. jag vill kunna dansa, men min taktkänsla är typ lika med 0..
4. jag älskar mjölk, seriöst, både gott och nyttigt (yy) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0