28 november och jönköping !

seriöst, min statistik blir bara sämre och sämre nu men om ja ska vara riktigt ärlig så bryr jag mig inte :) jag bloggar för jag gillar det (:


kom nyss hem från jönköping som jag har varit i med mamma och matilda!
kändes som vi hängde på h&m hela tiden, och jag har nog provat varenda klänning som finns där inne nu, hittade en till slut iallafall ! :)
kan visa en bild sen !

om ni undrar varför jag ska en klänning nu mitt i vintern typ är det för 1, jag är i ett stort behov av en festklänning och 2, mamma fyller 50 och då ska hon ha fest på lördag. !
förresten ska jag och matilda va köksbiträde då :) vi kommer va bäst :D ♥

igår var det iallafall dansuppvisning som var oooovanligt kort, bara en timma eller någonting, var inte så livat där och det är det typ aldrig, men efteråt stod jag och elin och flummade lite, HAHA det var riktigt kul :D ♥
några bra bilder fick jag inte heller, tror min kamera håller på att bli lite sjuk... svininfluensan alltså..




nej nu måste jag kolla på ROBINSON :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0