30 november

ingentligen har jag ingenting att berätta så då gör jag inte det heller.
skolan rullade på som vanligt.
på SO:n blev vi indelade i grupper, jag kom med eve,lizette,kastriot,sebbe och simon, och vi ska hitta olika argument om för och emot abort och på fredag ska vi debbatera om det.
annars händer det ingenting, eller jo, jag har hittat min svaghet i spanskan, hörförståelsen. oherregud..
inte bra alltså.
skönt att sluta tidigt idag och det bra är att vi gör det imorgon också :)



nej nu ska jag ta mig upp till elgiganten och checka ifall den mobilen jag vill ha har kommit :)

ha det så bra :D


eve och matilda ville ha lite fler bilder från dansuppvisningen så här får ni det, specially for you









imorgon är det 1 december och då är det bara 24 dagar kvar till julafton och jag har inte köpt några paket än, uschh ! måste kommer på vad jag ska köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0