6 november

äntligen helg !
men endå inte riktigt helg, för jag kommer nog plugga en hel del i helgen.

en vanlig helg för mig är att man bara tar det lugnt, och sådär!
imorgon är det konfa från 11-17, uschh
och sen på söndag är det nog mest plugg, + att det är faktiskt fars dag ! :))

okej skolan idag då,
engelska: jobbade med grammatik, nästa fredag ska vi ha förhör på det också, jonas säger att det bara blir som ett läxförhör, men då blir det säkert ett jätte stort prov när han säger så..
svenska: redovisade om losan, och skrev på min då och nu uppsatts. jag börjar gilla svenskan nu faktiskt ! :))
lunch
idrott: började lite med våra träningsscheman!
so: jobbade det sista inför provet
matte:den där onödiga 20 minutermatten är riktigt onödig!
handledning/ a-tid : inget seriöst.


och nu borde jag göra nått vettigt :))
nu är det bara 100 dagar kvar tills vi åker till fjällen ! :D

hahha, 100 är riktigt mycket !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0