fredag den trettonde

....vilket betyder otur.. men faktiskt, jag som brukar va en otursmänniksa har verkligen inte haft nån otur idag. fasktiskt !



en riktig seg fredag i skolan faktiskt..
det var nog bara a-tiden som gick fort.

efter skolan va jag med matilda, vi åkte först tillbaka till skolan för hon hade glömt nått det är visst inte bara jag som har guldfisksminne..

sen åkte vi hem till henne och kollade på 3 avsnitt av "för alla åldrar" hahah, det är fööör bäst!

sen mailade vi även dom på svt och sa att vi vill ha fler sånna program i vår! hahha!  vi är också ganska bäst faktisk !


satt och fixade lite i photoshop innan, och kom fram till att temat kunde vara student, och det var då ag insåg hur jävla mycket jag vill ta studenten just nu, att bli klar med alla skit i skolan och börja allvar.
på de 3 största bildena är från studenten 2009 och den minsta bilden till höger är från typ 2005 eller något, det är min kusin :) , och killen är hennes kille ;) , och ja, det är en kille, han hade bara väldigt långt hår där!  haha !
HAPPINESS

ikvälll blir det nog bara mys framför idol!

 

 

 

sen vill jag bara passa på att säga att jag har världens bästa pappa som är underbar!
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0