ge mig sommar

gjorde en paus i all pluggning.
snart går jag in i väggen, bokstavligt! hahah
får sånna jävla ryck på alla läxor och prov, varför ska man plugga massor hemma när man endå gör det hela dagarna i skolan. det är tydligen bara det vi kommer komma ihåg från våran barndom sen när vi blir stora, att vi pluggade 24/7 . nej jag gillar inte !

idag tänkte jag skriva om va vi gjorde i skolan förre har jag ju inte gjort på länge o när vi endå är inne på temat kan jag ju ta det ;) HAHA

vi började iallafall med svenska: bokredovisnig först och sen jobba med planchen, fast jag kom inte så långt precis för några mobbar mina bilder :((
sen musik : vi ska typ börja med nått nytt, så jag,elin,eve,matilda och rasmus är i en grupp och ska spela in en låt, haha !
sen matte: typ jobba, woho , jag hann typ 2 riktiga uppgifter...
språk: var med den andra klassen och kollade på film, sen blev vi indelade i grupper och ska läsa en text oså.
lunch
teknik: fortsatte med våra ljussläckare !
hahah


jo det var väll det, och nu ska jag fortsätta pluggaa,
jag
hatar
det.


men vi lär ju höras imon,pussshej




här får ni lite sommarbilder, bara för saknar det så otroligt mycket !
sommar nu tack!









som sagt,


ge mig sommar och sommarlov !

hur härligt skulle inte det varaa ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0