idag, den 4:e november.....

....kom den första snön !
och det tycker jag verkligen inte om!
uschh, snart kommer väll all balssk och allt skit också..

jo skolan idag då,
intresseval: kollade på bilder från tyskland och sen kom smålandstidningen, och jag,elin,lisa,alle,kevin och emir blev interjuvade + att dom tog bilder på oss...
matte: jobba som vanligt, jag tycker matten nu i 8:an är riktigt svår tillskillnad från i 7:an.
lunch
bild: stressade som in i helvete hela lektionen att bli klar med min planch, och det blev jag tillslut, men eftersom  jag hade stressat en hel del blev det ganska slarvigt, men jag fick iallafall ett starkt g...
biologi: fick tillbaka proven och detta var (som jag sa precis när jag hade gjort provet också ) det sämsta provet jag gjort i 8:an.. usch. men godkänd blev jag iallafall ! sen jobba med boken om kroppen..
kemi: gick igenom massa separations sätt som vi ska ha prov på om 2 veckoorr..

kemi är inte precis mtt bästa ämne heller -.-



nu måste jag verkligen pluggaaaaa, känns som det är det enda jag gör om dagarna.
fysikprov imorgon !
+ att jag måste skriva mina iup för jag ska ha utv samtal imon.
+ att jag måste göra engelskan tror jag
+ läsa i boken
+fick min labbraport
+ massa annatt !


GAHH
ingen tid över !

fast först av allt det där ska jag kolla på "för alla åldrar" så jääävla bäst är det!

+ att jag råkade skära upp nån grej när jag duschade innan, så nu blöder jag på min fot som en idiot. jag visste att ni ville veta det (yy)

GAH stressaaddd.
pussssssssssshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0