tandställning gånger 2

glömmde berätta en sak innan !

imorse var jag hos tandläkarn igen, och vet ni ? jag trodde jag skulle ta bort min tandställning men icke, istället får jag en till ?! så ja, nu är jag en tandställning rikare...
men den tänker jag verkligen inte ha offentligt ! åh så jävla fult är det !

det första mamma sa : "hahahh, du har du massa ståltrådar i munnen"
och det stämmer faktiskt! skit fult! haha
men det blir väll fint sen någon gång....




har förresten lärt mig lite mer av photoshop nu! det är verkligen skitkul! tro migg ! man kan göra vad som helst med en bild ! :)) me like ! oj nu blev det många utropstecken !


elintimestwo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0