11 oktober

förlåt för dålig uppdatering idag men jag har inte orkat..
igår blev det hemmakväll med pappa, vi gjorde tacos och kladdkaka! haha.
och så kollade vi på sverige/danmark , eller jag sprang mest mella tvn och datorn, sen lefter det kollade jag på skruva den som beckham, riktigt kass film igenligen men jag blev sjukt sugen på att spela fotboll när jag såg den.

idag har jag tillbringat hela dagen hemma hos blenda, vi har gjort lite av allt igentligen, levt på studsmattan, singstar (vilket hon vinner på hela tiden) , bakat, hängt på willys, dampat runt..
haha, jo.
"peter den stora" HAHAHA, askul!!


annars har jag inget att berätta, ska snart sätta mig och kolla på top model, borde igentligen plugga lite till provet på tisdag men det kan jag göra imorgon, imorgon kommer förresten våra omdömmen! vill se dom nu !  och sen hooppas jag verkligen att skolkatalogen kommer också!!

nej nu ska jag torka mitt hår.
pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0