14 oktober, igen

har inte orkat blogg idag heller ( vad är det som händer )

hela dagen har jag mått illa och varit väldigt slö, hoppas bara inte jag också blir sjuk nu till tyskland.
vi började med intresseval idag, marie pratade på och sen var det datasalen.
sen matte, fast jag var hos tandläkarn, och nu ska jag tydligen få tandställning där uppe också, men bara i ett halvår ungefär, men usch.  vill verkligen inte.
sen lunch
bild, bea pressade mig med att jag skulle va klar med min planch idag.. men det blev jag inte iallafall, haha!
sen biologi, hade prov, och allvarligt talat tror jag inte att det har gått då dåligt på nått prov innan, nu blir jag glad om jag bara får G! vad som helst, bara inte ig..
sen var det iallafall kemi, då var det bara labb hela lektionen.
efter så skyndade jag mig hem för jag trodde vi hade fått våra omdömmen, men nej.
hooppas dom kommer imorgon då.

asså, min mobilsladd funkar ju inte, så jag kan inte lägg över bilder längre.
nu blir det bonde söker fru och sen en dejt med kudden, är så sjuuukt trött..
och depp





juste, här är en sak som man verkligen blir beroende av...

alltså, VERKLIGEN ..

http://www.jesper.nu/onlinespel/tankespel/5053-bubble_spinner/












fuck you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0