14 oktober

förlåt för dålig uppdatering igår men jag hade verkkligen ingen lust.
skolan var rätt chill men sen efter var det ju konfa, och jag var verkligen inte pepp på det, orkade verkligen inte, men tvingade dit mig iallafall, först var det lite lektion ochså, sen fick vi gå upp LÄNGST upp i kyrktornet, det var verkligen skithäftigt ! såg över hela eksjö! tog några kassa mobilbilder men jag sitter i skolan nu så jag kan inte visa er. men det kommer nog ikväll eller nått..

har intresseval nu och vi har snackat massor om vad som gäller för måndag, och jag är sjukt nervös redan, jag menar det är bara 5 dagar kvar till vi ska åka till tyskland och bo hos en okänd tysk i en hel vecka.
men endå så koommer det bli sjukt kul!! hoppas bara elin blir frisk tills dess! hon kan ju inte missa självaste tyskland ! :oo

snart har vi matte men jag har tid hos tandläkraen då, ska se om jag ska få tandställning där uppe också, hoppas inte!!

nej nu ska jag väll göra nått annat i 25 minuter, sen slutar vi!
pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0