16 oktober

skolan idag då.
först engelska,  började med ett nytt kapitel och skrev ner glosor och sånt där.
sen svenska, skulle sitta i grupper och disskutera olika saker, jag,emma,gustav och jacob kom in på helt andra saker än det vi skulle prata om, haha!
lunch
sen idrott, hade volleyboll, en riktigt tråkig lektion igentligen. haha!
sen SO i 40 minuter, skrev av lite saker som jonas sa, och sen gick vi och kollade på någon otroooligt dålig dansföreställning, nästan pinsamt tråkig..
sen gick vi tillbaka till klassrummet och då kom SYV och pratade med oss om gymnasie och jag kom på att jag måste verkligen skärpa mig, för sen om jag inte kommer in på det jag vill läsa har jag bara mig själv att skylla på, och direkt efter där fick jag och elin våra omdömmen bara för vi inte är där nästa vecka när alla andra får sina, såg väll helt okej bra ut! är godkännd i alla ämnen, tilloch med slöjd!  men sen är jag så jävla less på jonas.. när jag kommer tillbaka ska jag ta ett riktigt jävla snack med han alltså!! ÅH.

efter skolan åkte jag och matilda och köpte mössa till henne! haha.
sen nu så sitter jag här.
imon blir det väll mest att packa oså, och på söndag är det heleftermiddag med konfan, ganska bra att jag får göra något vettigt då, för annars kommer jag bara springa runt och dampa..

nu ska jag gå upp och läsa igenom mina omdömmen igen. haha!
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0