18 oktober

gooodmorgon !
vaknade av nått jävla fel i elementet, så jävla störande så det finns inte!
jag håller på och packar lite, men det känns som att jag tar med mig alldeles för mycket och att jag kommer glömma någonting.. hmm.
jo sen har jag kommit på att jag kommer sakna massaa folk, speciellt matilda o eve o blendaa! puss på dom bara för det!

vid tre är det heleftermiddag med kofan, det blir väll lite trevligt, haha!
fast det håller på enda till sju...

nu ska jag åka o handla lite saker till imon med mamma, hörs sen kanske.

förresten lär jag ju inte blogga någonting i tyskland.
omg, vi ska till tyskland imorgon!  :ooo

 

juste, sen dödar jag er som smsar mig när jag är där, för allt sånt får jag betala, då jävlar blir jag arg.

puss


i brist på bilder så får ni ingen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0