26 oktober

jag är ju otrolig, nu när det äntligen är lov och man FÅR sova ut så gör jag inte det, eller rättare sagt, jag kan inte. vaknade vid strax efter 7 idag, och gick genast upp då, det måste vara nått fel på mig...


har suttit och lyssnat på skönt musik tills nu, härlig start på en dag :))
nu funderar jag faktiskt på att gå upp och göra lite grööt, och varm oboy. 
fast först, en varm dusch ! :))

juste, imorse kom jag kom att jag ska ha godisuppehåll ett tag, för jag missbrukar verkligen godis nuförtiden, haha! så ja, godisuppehåll ska jag minsann ha nu, men jag vet inte hur länge än..

oherregud, nu börjar jag lyssna på julmusik !! , vet inte varför , men jag längtar till julafton, men jag menar, julmusik.. nu ?!  snön har ju inte änns kommit än...


bara för att:
1.bilden är cool
2.imorgon ska vi till göteborg
3.vi älskar att åka tåg (yy)


Kommentarer
Postat av: linaaaaa

fast snön kom ju för ett tag sen, eller den försvann ju visserligen oxå men endå..

2009-10-26 @ 12:01:06
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0