8 oktober

borde igentligen gör so läxan nu men skriver ett kort inlägg..

började med att jag och elin ställde cyklarna på fel ställe, korttidsminne alltså...
sen var det svenska, höll bara på med våra plansher om barndommen, skulle kolla på nån film också, men vet inte vad som hände med den, haha.
sen SO, började jobba med islam, eget arbete, och usch.. jag hatar det!
sen språk, övade mest till provet som är på tisdag, jag hoppas det går bra, men är mest orolig för att jag kommer blanda ihop alla verb, ir- ar- er  och allaa.
lunch
fysik, och herregud, solweig är VERKLIGEN seg...
sen engelska, jobbade massor i boken och sådär, den lektionen är nog den segaste på hela veckan.
sist idrott, vi delade upp tjejer och tjejer och killa och killar, tjejerna började med killerboll, hahah, och sen körde vi nån grej som jag inte vet var det heter, kul var det iallafall ! 8c1 är bääst ! :D

nu borde jag verkligen pluggaa,
ha det braa


förlåt för jag inte har nått kul o skriva om.
imorgon hinner jag nog inte blogga så mycket för först är det skola och sen kommer sanelaaaa som jag har saknat grymt mycket ! åh, så jävla kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0