1 oktober

oj, redan första oktober ?!

kom precis ut från duschen, hade idrott sista timman och jag orkade inte duscha i skolan så jag gjorde hemma istället för det var endå våran sista lektion.
torsdagarna är faktiskt inte så där sega längre, som tur är.
vi började med svenska, då kollade vi på film om några judar som inte fick göra som de ville.
sen var det SO, jag emma kewin och gustav spelade upp våran pjäs och ja det gick väll inte så bra precis, INGEN fattade någonting ur den så ja, hejhej ig..
sen så var det språk, hade massa oförberädda saker vi skulle göra, som moncia sen ska betygsätta, fick även reda på att vi ska ha ett spanska prov om två veckor. det blir ganska mycket prov nu, måndag är det matteprov, sen var det biologi och fysikprov någon gång också.
efter språket var det iallafall lunch.
sen fysik, solweig pratade bort en lektion om ingenting, iallafall ingenting som handlade om fysik iallafall.. haha
sen engelska, då läste vi bara texten och jobbade i boken.
sist var det idrott, och då hade vi konitionstest, och våran idrottlärare, fredrik tyckte att vi var den bästa klassen! och sjäälvklart så är vi ju det. haha!  sprang på 9.45 tror jag, är inte så vidare nöjd för bättre hade jag kunnat springa, faktiskt.  fast enligt kontitionsmätaren hade jag tydligen "mycket bra kondtition"

så nu sitter jag här och myser och ska snart (innan jag somnar)pallra mig iväg till matilda och lämna lite pengar till henne :)

annars har jag ingenting kul att berätta.

ha det bra 
 ♥


en bild från gran canaria för jag saknar det!
åh, snart ett helt år sen vi var där.


Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

''en film om judar som inte fick göra vad dom ville''



hahaha, så skön är du, det är en av världens mest kända filmer om Anna Frank :D

2009-10-01 @ 17:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0