10 oktober

idag sov jag verkligen ut, och det var så jävla skönt ska ni veta (speciellt ni som skulle upp på tävlingar,danser,smålandsläger och allting...HAH ) fast sen vaknade jag av att mamma sprang in i rummet och sa : nu åker jag, och blablablablaa.. så då var jag tvungen att gå upp oså. men nu är jag ensam hemma, och i love it ! haha

igår gick jag och mötte upp evelina i vildparken sen så mötte vi upp sanela tillsammans, ett helt år sen var det jag hade sett henne !
vi gick runt lite i eksjö, som det inte händer så mycket i, drog oss iallafall upp till snäckan sen, där alla i laget var, sen gick vi vidare mot p-hallen och kollade på när herrarna spelade innebandy match, hahah!
jocke, min bror var förresten med...
yes, och det kändes som om det kom och gick folk hela tiden. haha!
först var det massa tjejer från laget där, sen gick dom, sen kom typ hajer,kewin,erik så, men sen gick eve. och sen gick dom 3 också, så då var jag och sanela ensama och sen kom jennie, men stack hon igen, så då var det bara jag och sanela igen och då gick vi typ runt lite i eksjö och snackade gamla minnen.. HAHA, vi var coolast när vi va små !..

sen tog vi massa bilder också som jag måste säga till henne att skicka! så dom kommer väll upp nån gång..

kul var det iallafall ♥

 

idag är det lördag och jag ska verkligen inte göra nåågonting! eller asså jo, jag ska va med nån. haha!
mamma åker till åland idag så det blir bara jag och pappa hemma i helgen, rätt skönt faktiskt !


ber henne skicka bilderna så langar jag dom sen!

puss♥


Kommentarer
Postat av: Bilja ~DESIGN~

Tack så mycket! =) Du har oxå en jätte fin blogg! Ser att du har klippet med MJs "spöke" Jag blev oxå skit rädd! haha ha en riktigt bra dag =)

2009-10-10 @ 13:25:50
URL: http://biljas.blogg.se/
Postat av: elin !

varsågod och tack så mkt :D

2009-10-10 @ 13:33:48
URL: http://elinleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0