15 oktober

usch va trött jag är, känns som jag inte orkar någonting, det är väll troligtvis dem här jävla höstens fel, jag vill ha sommarsommarsommar!

idag började vi med svenska, då kollade vi på film, och sen skulle vi skriva om en dikt, som ska betygsättas, usch.
sen SO, snackade mest allmänt, och sen rörelse!
sen språk, rätt chill där också, kollade bara på film och så.
lunch, det var måltidensdag så det var massa coolingar som gick runt och serverade.. haha!
sen fysik, vikarie där, ganska oseriös lektion! (yy) men gjorde massa labbar, eller en iallafall... hah! och sen satt jag och eve och snackade om den gamla emotiden! haha
efter fysiken hade vi, engelska, elelr skulle haft iallafall, för vi skulle gå och dansa med några danslärare eller nått istället, rätt skönt att vi slapp hela den engelska lektionen, men dansen var ganska konstig och så..
sist, idrott, då hade vi baskett, och ah, herregud. kan ju inte precis säga att basket är min starka sida... usch nej. tur att omdömmerna redan är skrivna! hahah

nu har jag ätit och lite så, ska nog ta och gå ut en sväng med lite musik i öronen. :)
sen hem och duscha..
ha det braaa..

en oredigerad bild sen i sommras, för jag saknar det!!
och för att jag har bildbrist...fortfarande



dagens låt också.

jag får liksom ingen ordning-lars winnerbäck

 





precis så är det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0