2 oktober

har nästan precis kommit hem från skolan. fick sluta en hel timma tidigare, så det var riktig skönt :)

idag var det somsagt temadag i skolan, det blev iallafall liite roligare än vad jag trodde, men kul kan jag inte precis säga att det var iallafall.
efter det hade hela våran klass damp och bara sprang runt och dampade rent ut sagt, hahah, sen hade vi handledning och skrev utvärderning och sen fick vi alltså sluta en timma tidigare, ibland kan solweig vara riktigt bra alltså!!

ikväll ska jag på bio med emma,moa,hilda, elin och amelie ! :D
vi ska se "prinsessa", kommer bli jätte kul :D

och imorgon skulle jag och mamma kanske till jönköping, för pappa och jocke och massa annat folk skulle nog kolla på hockey, men jag vill hellre gå på a6, haha !

nu ska jag nog fixa lite, hörs sen efter bion :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0