tyskland 09

det känns så konstigt att vara hemma igen, att prata svenska igen, men endå så skönt!

veckan har varit helt fantastiskt kul, och minne för livet verkligen!

okej, nu ska jag berätta ungefär allt vi har gjort och visa bilder :)
i måndags började vi med att åka tåg, hela dagen + lite båt också, sista biten innan vi kom in i scheverdingen så satt alla och var sjukt nervösa, eller ah, endel iallafall, haha. typ lisa och jag...
men sen när vi koim fram fick vi träffa dom, och maira var sjukt söt och snäll, fast det var väldigt stelt i början och speciellt i bilen hem till henne iallafall.
när vi kom hem visade hon mig huset och sådär och så fixade jag lite saker, sen gjorde vi lite allt möjligt, spelade sing star jag förlorade HAHA, åt, satt vid datorn, och pratade ! vi hade faktiskt jätte kul den kvällen ! :)
nästa dag, så var vi först i skolan, då hade vi "the project" and then we played the drums, hehe, i think it was very fun, actully :) och vid 1 någongång tog vi bussen till heide park, ett vääldigt stort tivoli ! skiittkul ! det var nog det bästa på hela veckan tror jag ! :)
sen åkte vi hem och fixade till oss lite, sen var det bara att åka till skolan igen och så var det "exchange party" där, haha..
på onsdagen åkte vi till skolan igen, och hade " the projekt" igen , och vi spelade trummor igen, och vid 1 åkte vi med tåget till hamburg, där var vi hela dagen och gick på museum, och sen fick vi bara 1 timma till shopping, men alla var helt slut så alla vi svenskar bombade donken och hängde där, mycket trevligt, sen hann vi gå en sväng på h&m också, men sen när vi kom tillbaka till tågstationen så fick vi veta att det var en bomb där, och att tåget var försenat 1 timma, så då fick vi ytterligare 1 timma att shoppa på, jag köpte en tröja inne på NewYorker :) !
och på torsdagen fick vi sovmorgon till halv 10 (y)  det kändes som vi gick runt och runt hela den dagen, ute i en skog, sen kom vi tillbaka till skolan och åt durna kebab eller va det hette, haha!  och efter det, spelade vi upp våran trummelodi, haha!  elin och spelade när vi inte skulle spela och så spelade vi inte när vi skulle spela, uschh..
efter det, åkte jag,maira,jule,elin,lisa och inken hem till jule och elin, där spelade vi eye toy och sing star, sen kollade vi på film, och åt nått mystiskt :) trevligt hade vi iallafall ! :D  och jules föräldrar är otrooligt cooola :D
jule är alltså elins tysk, hah ! :)

ja, det var väll det som hände under dagarna, har massa bilder att visa också, så här kommer dom,

elin på båten till tyskland

fatta hur många biljetter vi har fått under den här veckan !! haha

på båten

här är vi glada :D

älskling och jagg !

en tåg station, antingen  i köpenhamn eller i hamburg, haha!  ingen aning..

en oskärp bild på mig och bejjjbbb på discot tror jag!
hahaha

hahha, emir och elin på båten i hamburg

en hög :D

hahahha, bilden talat för sig själv!

såhär kul kan man ha på tåget..

sweettiiiesss
HAHA, kurt-hilding !!

i hamburg när vi inte hade nått att göra, alla satte sig på en bänk runt ett träd, mysiiigt :)


ni behöver inte berätta, vi vet redan att vi är coola!

kevin och sin hatt.


alla som gick hattmodevisningen !

tjejkvällen hemma hos jule :)
först har vi lisa,maira, inken och sen på andra sidan har vi mig,elin och jule ! :)

sing star !

the whole gang ! :D

 

 

 

ja det var väll ungefär det jag hade och visa,har flera hundra bilder till, men aa.

nu ska jag lägga mig och sova i min egen säng, sköööönt! och imorgon ska jag sova läänge och sen ska jag träffa matilda ! :D , och förresten är det ju lov nu, även att jag har haft det en vecka redan (aa)

love elin ♥


Kommentarer
Postat av: Nizen

shiet, nu kommer alla minnen tbx sen ja va där förra året. Men va kul att det va så roligt!

2009-10-23 @ 23:09:53
Postat av: Nizen

shiet, nu kommer alla minnen tbx sen ja va där förra året. Men va kul att det va så roligt!

2009-10-23 @ 23:10:13
Postat av: Ludwig

Fyfan va kul det såg ut. Riktigt najs, man blev sugen på att hänga med ju! :D

2009-10-24 @ 10:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0