25 oktober

gooddmorgon folket !

vaknade upp med en grym ångest idag, jag kom på att jag inte har tränat på åratal nu, och att jag har fettat mig väldigt mycket den senaste tiden, hur ska det sluta igentligen ? min kondition kommer gå ner under 0 ju, inte bra, så idag ska jag faktiskt ge mig ut och springa tror jag, en ordentlig runda dessutom !
ja, det låter ju bra iallafall!

igår var jag ju somsagt med matilda, vi hade massa skoj och vi hittade vårat nya favorit pogram, för alla åldrar , ett barnpogram ,så jävla kul, vi skrattade så vi dog när vi såg det, precis våran humor alltså!

här är det ---->http://svtplay.se/v/1742588/for_alla_aldrar/del_3_av_12

HAHHA, så grymt kul  " kan du hjälpa mig här, jag har syrebrist" "aah, jag hämtar syrgastuben"
HAHAH



idag är det inget bestämmt faktiskt, ska chilla,packa upp,träna osådär .
jag längtar till göteborg på tisdag ! :D
och jag kikade runt lite och kollade på olika sidor, och eftersom det är tidigt på morgonen orkade jag inte fixa ett fint kollage så det blev nått slarvigt och sen tog jag inte heller med allt fint jag hittade heller..


Kommentarer
Postat av: elin !

allt bra ? :)

2009-10-25 @ 11:46:53
URL: http://elinleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0