29 oktober

kom nyss hem från tandläkaren, fick sån här äcklig blå smörjasak upp i gommen, usch. trodde seriöst att jag skulle spy ut det, och jag skulle ha det i i en hel minut, och sen när dom tog ut det tänkte jag " åh,äntligen" och då sa dom ju såklart att jag skulle ha det i underkäken också, usch, ännu en minut..
jag tror jag har sagt det tidigare men jag ska få en till tandställning, fast där uppe nu då, fast nu är det bara nån plastbricka mojj
för er som inte vet har jag nu en vanlig räls i underkäken, men ska snart ta bort den ! wohooohohoho.
aja, slutpratat om tandställningar för det är endå inte intressant...


idag är det inget bestämmt, igen.
förutom ikväll då det är fotbollsavslutning ute i klubbstugan med laget ! ♥  en fågel viskade i mitt öra att det blir tacos och karaoke ;) mysss !

nej nu ska jag nog gå upp och äta frukost :)





Kommentarer
Postat av: Ludwig

HAHAHA, du säger att jag snacka som en pensionär, ''en fågel viskade i mitt öra''



FYFAN VA KUL!!! :D

2009-10-29 @ 18:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0