söndag kvääll

varför blir alltid söndagar så låånga och sega ?!

idag har jag mest städat oså på mitt rum och jag kan säga att det behövdes, sen har jag även varit duktig och gjort ett helt fotoalbum, med massor av gamla bilder på mig från när jag var liten. och såklart så kom ju massa minnen upp i huvudet då. tänk va fort det går igentligen, nyss var man ju liksom 5 och nu 14 !
helt otroligt.


sitter och fixar lite i photoshop och ska fixa lite till nya headern, eller försöka iallafall!
snart kommer alla pappas gubbkompisar och ska sitta där uppe, så då får väll jag hänga här nere hela kvällen och kolla på top model och ensam mamma söker !  hahah!

förlåt om jag aldrig lägger in nya bilder men jag har aldrig några nya bilder o langa, så ni får stå ut med gamla bilder till ett tag..


skulle bara kassta in ett inlägg o visa att jag lever

här får ni en överredigerad bild också ! :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0