4 oktober

godmorgon.
idag är det söndag, och ingen söndag som helst utan det är ju kanelbullens dag!
+ att mormor skulle ha fyllt 87 år idag ♥


var somsagt i jönlöping igår,och herregud va mycket eksjöfolk det var!  mitt i allting träffade jag alle! hahhaa, underbart!

köpte iallafall en lila skjorta (jag är också förvånad, jag brukar ALDRIG ha skjortor) från h&m, och sen en lång tröja från bik bok, och sen även en halsmojj från h&m!  och sen lite småsaker till rummet inne på ikea, så nu är det faktiskt helt färdigt där inne !

yes, idag händer det inget speciellt, ska nog bara fixa lite småsaker, och ikväll skulle typ pappa ha nått möte med massa gubbar här hemma, vääldigt kul , host..

vi hörs sen !

HAHAHA, mycket oseriös bild på mig och matilda, bara för jag saknar henne! :*
HAHA, herregud vad jag saknar den där dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0