6 oktober

hallå där!

dagarna går så fort nuföritden vilket är kanon!
idag började vi med svenska, då hade vi nutidsorigentering, jag tycker våran klass ska vinna!  haha, det gick väll sådär.. vi fick också tillbaka våra ämnesprov då fick jag faktiskt vg+ (!) är ganska nöjd faktiskt!
sen hade vi musik,  satt med elin o eve och spelade piano och snackade! :) och endel fickk tillbaka sina musikprov, fast jag fick mitt förra veckan och då fick jag faktiskt mvg- ...
efter det hade vi matte, vi gjorde klart våra matteprov, gick inte så bra, kom på att jag gjorde fel på en hel del saker, så nu blir jag nöjd om jag får G iallafall...
sen språk, skulle skriva en berättelse om någon, som monica sen ska skriva omdömmerna om! uschhh ! men vi fick tillbaka läsförståelsen som hade gått rätt hyffsat iallafall ! (:
lunch
och sen teknik, jobbade med våra ljussläckare. hahah !
inte så seriöst precis..



kom på att jag vill ha skolkatalogen och min omdömmen just nu!

jag läst i någon tidning om att man kunde göra sitt eget schampoo, och jag tror faktiskt jag ska testa det nu!
kan skriva recpetet och vad jag tyckte om det efter jag har duchat.
hörs sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0