HELG 9 oktober

äntligen fredag !

började med att lina som jag inte sett på typ ett år var i skolan idag, eller ah, lite iallafall. fast sen blev jag lite besviken när de bara stack sådär också....

skolan var ganska seg idag faktiskt, men nu är det helg ! jätte skönt, och snart kommer sanela, som jag heller inte har sett på jätte länge, flera år till och med, tror jag. 1 år iallafall !
vi ska nog mest bara gå runt och träffa folk :)
ikväll är det fotbollsavslutning men jag vet inte om jag ska gå på det. får se.
annars händer det ingenting i helgen, mest ta det lung och så !

ha det bra, pusshej !

bara för jag fick den på hjärnan när vi spelade den i skolan idag


Kommentarer
Postat av: elin !

fin blogg :)

2009-10-09 @ 20:50:22
URL: http://elinleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0