göteborg imorgon

jag lyckades visst inte radera alla bilder, men de flestaa..

idag har det varit en riktigt slapp dag (igen) , men jag har gjort en hel del vettiga saker idag faktiskt, vatt ute och fotat, ni vet ju dock vad som hände med bilderna .... , krattat löven på trädgården med musik i öronen, packat upp, o.s.v
imorgon bör det av till götet, och jag funderar faktiskt på att ta med kameran , men endå inte. vi får se helt enkelt.

nu ska jag gå upp och hjälpa mamma o pappa och välja tapeter till vardagsrummet, äntligen ska vi fixa iordning där, det är verkligen det fulaste rummet i huset och jag har stört mig på det i typ 10 år nu, och nu ska vi äntligen fixa iordning!





2 riktigt fula bilder får ni också.
speciellt den sista.
men det handlar ju om att bjuda på sig själv ibland. hahahah !

Kommentarer
Postat av: elin !

Har träffat kompisar sj ? :)

2009-10-26 @ 20:25:02
URL: http://elinleverlivet.blogg.se/
Postat av: elin !

okejokej :D Händer idag då ? :)

2009-10-27 @ 10:31:30
URL: http://elinleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0