höst söndag



nemen kolla vad jag har suttit och pysslat med den senaste timmen, hah !
blev så arg på ps tillslut för det funkar inte att ladda ner penslar längre. helt stört !


det har inte blivit nån träning idag pga regn,regn och mer regn, haha och ja, jag skyller på det...
har verkligen inte gjort nått vettigt idag, var bara på material männen en sväng med mamma, där hände det ju inte heller så mycket ...

nu ska  nog duscha och sen äta och sen ska jag rensa lite i min garderob och sen blir det topmodel och ensam mamma söker (yy)

extra skönt att det inte är skola imorgon också ! :)

pusss  :*





jag saknar släkten i växjö ! troo miiig


Kommentarer
Postat av: elin !

okej :) jodå :D

2009-10-25 @ 19:02:48
URL: http://elinleverlivet.blogg.se/
Postat av: tilda

awww, sötnos! bilden va as söt haha! vi måste träffas snart igen !! :*

2009-10-26 @ 11:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0