nokia

jag börjar faktiskt övertala mamma och pappa om att jag ska få en ny mobil nu ! eller pappa har väll alltid varit med på det men inte mamma precis.
visserligen är det nokia och enligt mig låter nokia lite tattigt, men får väll testa på nått nytt :)

men den verkar riktigt bra faktiskt !
eller det lilla jag har läst om den iallafall :))


idag var jag ju med matilda, vi gjorde verkligen ingenting seriöst, vi var ute och gick en sväng faktiskt, vi är ju så duktiga !  haha, men sen satt/låg vi och dampade, och matilda somnade tillochmed.... HAHA , sån kul kompis har jag ! (yy)
HAHA
sen gick hon hem då kollade jag på för alla åldrar, och ah, lika bra som vanligt ! HAHAH
"-där vart du skraj va ?"
"-aaaa"
"- det är bara för jag är undead"

HAHAH
eller,
"-hur stavas benhur?" "är det två eller tre b:n i början?"

HAHAHA
DET är humoor alltsåå!
nu ska jag kolla på bonde söker fru, pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0