onödigt kvälssnack

en sak bara, gör ALDRIG ett eget balsam...
oherregud..

är ensam hemma nu och ska nog kolla på house sen, pappa o mamma är på föräldrarmöte (yy) jag älskar verkligen att vara ensam hemma, det är så sköönt. hah !


sitter och snackar med sanela på msn,  vi pratar om massa gamla minnen, jag saknar den tiden riktigt mycket alltså!
som när sanela kom till eksjö och ingen visste om det, och så kom hon och överraskade alla om det, hahaha, det var riktigt kul! och så busringde vi till massa folk för hon sov hos mig då, för det var bara jag och några till som visste det. haha !

yes, annars har jag inget kul och säga, satt och gjorde en cool bild på laget i ps innan!
hahah, myckkett gamla bilder..




ni är guld värda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0