12 september

godmorgon!
klockan är tio i 8 och det är lördag!!
hur jävla tidigt är inte det ! haha, men vid halv 9 ska jga vara hos matilda och sen går vi vidare mot hennes kusin johanna som vi ska vara barnvakt åt hela dagen, ska bli jätte kul faktiskt ! (:
och sen är det bara att skynda mig hem och fixa lite annat, jag skriver lite mer om vad som ska hända ikväll, imorgon :)

igår var vi hos hilda
jag emma moa hilda ludwig (elin var aldrig med för hon orkade inte -.- )

vi hade hur mysiigt som helt och satt och snackade heela kvällen, det var verkligen toppen ! (y)

tack hörrnnnii ! ♥

nej nu måste jag fixa lite och sen dra mig mot matilda (:

ha det så bra ! :D
så hörs vi imorgon


Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

sa ju att du skulle komma:D

2009-09-12 @ 13:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0