15 september

hemma från skolan och första konfa träffen.
skolan var väll helt okej, faktiskt.

och ja, efter det var det ju då dags för konfan, och jag, elin och matilda va först !  hahah, fatta, FÖRST,  + att vi gick in i fel hus också  (y)

och i helgen blir det läger till gransnäs. blir väll helt okej (:
+ att jag är glaad för jag missar inte matchen på söndag!


juste, jag har fortfarande inte hittat min mobil, och en ännu sämre sak är att batteriet är slut på den nu också, så man kan inte ringa till den längre.  fan


nu har jag inget mer kul att berätta, ska försöka plugga lite nu och sen ska jag äta pannkakor som min coola pappa står och gör till mig nu :D !

hörs sen eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: Hugo

Synd det där med mobilen :'(

2009-09-15 @ 19:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0