16 september

hemma från en lååång skoldag.

började dagen med intresseval, där har jag turism och vi började skriva brev till våra tyskar som vi ska åka till i oktober!  och det ska bli grymt kul faktiskt, speciellt när det är kul folk som ska med nu också (:
efter intressevalet hade vi matte, då jobbade vi bara på as always..
sen lunch.
och sen bild, riktigt kul med bild nuförtiden faktiskt, även om jag suger på att måla så är det riktigt kul, och det är ju alltid bra att det är kul ! (y)
sen biologi, caroline är så bra !  och vi fortsatte med våra "boken om kroppen" böcker.
sist var det kemi, jag var riktigt trött där och orkadeingenting men sen när vi väl kom igång var det ganska kul, vi skulle typ bara smälta glas.

efter skolan stannade jag och hampus och skrev klart våran pjäs som vi ska spela upp imorgon.
och nu sitter jag här och lyssnar på rix fm (<3) och ska snart äta tror jag.

har aldrig några bilder att visa er så här års men i helgen ska jag försöka fota lite.
men även denna helg är det fullt upp..
har nog inte hade en helt ledig helt på flera veckor nu.
men det är ju bara kul att ha något att göra :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Tack :) Allt bra? =) <3

2009-09-16 @ 19:35:20
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0