17 september

hemma från en otrooooligt lång skoldag.
trodde seriöst aldrig att den skulle ta slut.

svenska- börja måla släktträd och sen var det ju brandövning också! hah kalltkallt.
SO- grupparbete, och redan då var jag trött, herregud..
språk- vikarie igen, så vi gjorde typ ingenting seriöst, mest glosor och sånt.
lunch
fysik - seriöst, där höll jag verkligen på att dö när solweig snackade på..
engelska- spela upp pjäserna, HAH ! och sen börja läsa lite i boken.
idrott- spela fotboll igen, och jag orkade ingenting, verkligen helt slut idag, och har haft ont i huvudet och frysigt hela dagen, jag vill inte bli sjuk ju! :o

ikväll blir det träning med damerna, blir väll helt okej den här gången när det är fler från laget som kommer :)

pusss !




TRÖTTT

var bara tvungen att lägga upp den här bilden, för det var en av mina första bilder med systemkameran, haha, oredigerad också ...

 


Kommentarer
Postat av: Ludwig:P

fysiken var verkligen seg alltså.

2009-09-17 @ 18:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0