2 dagar kvar

eftersom det bara är 2 dagar kvar till göteborg nu så har jag kollat runt på massa olika sidor och gjort ett litet collage.

allt tycker jag verkligen är skitsnyggt..
och som ni märker så gillar jag mycket sånna där tröjor man bara kan ha strumpbyxor under.
och tröjan längst upp till vänster gillar jag grymt mycket! måste kolla på den i götet !!

och skinnjackan är bara där för jag vill ha en skinnjacka, tror inte jag passar i sånna där korta, men snygga är dom iallafall !!

ÅH, ge mig alltingg !

 


Kommentarer
Postat av: Ludwig :P

randiga tröjor -.-

2009-09-03 @ 20:16:34
Postat av: tiilda

hah bra (y) ja har åxå börjat kolla upp lite vad ja vill köpa ;D haah det kommer bli bäst :****<333:D:D

2009-09-03 @ 21:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0